torsdag den 2. december 2010

2. december

Så er pakkerne til 2. søndag i ADVENT klar.
De første pakker blev vel modtaget. Der var dukkeglas i farvet plastic til Størsten og Mindsten, de var tænkt som festlige shotsglas, og blev købt ganske billigt i Ikea. Kæresten fik dejlig honning til sine ostemadder. Jeg forstår ikke helt denne spise: honning og salt på ostemadder!!! I Italien købte jeg trøffelhonning til ham - puha det lugtede fælt. Nu er glasset heldigvis tomt og han må nøjes med dansk honning med sød duft.

Vi fik et nyt lag sne i dag og det er .....koldt. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal mene om det vejr. For hyggeligt, det er det jo. Alligevel giver det en masse besvær. Alternativet kan dog være regn, blæst og kulde - det vil jeg da slet ikke have. Ja, jeg er en ægte dansker - sådan en der hele tiden taler om vejret.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar