tirsdag den 4. september 2012

Ren luksus

Jeg har købt KJOLEN
Det var i sommerferien. I Silkeborg.
Kæresten og jeg var på en af sommerens udflugter, og gik forbi vinduet 
hvor kjolen var udstillet. Det var kærlighed ved første blik.
Men prisen... ak. Det var lige der pædagoglønnen føltes meget ussel!
Nu er jeg alligevel lidt spontan, så "Kom" sagde jeg "Vi oser, og lader som om jeg har råd."
Bare at prøve den kunne vel ikke skade?
Magien udeblev ikke - kjolen blev nærmest levende på mig. Smøg sig til kroppen, blev varm - 
og dejlig. Den passede perfekt.
Efter en lang gåtur i byen blev kjolen min - som ekspeditricen sagde - det er jo et valg jeg tager.
Måske kan udgiften opvejes af billig levevis (havregryn).
Samme aften sejlede jeg rundt på Silkeborgsøerne iklædt kjolen.
Den har også været på Trapholt, og på cafe.
I fredags var den til reception.
Magien er der hver gang - kjolen og jeg bliver et.
Se det er luksus :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar