fredag den 12. november 2010

Hurra for min nevø...

En engel fra Moster
I dag fylder min dejlige nevø 26 år. 

Åhhh - jeg mindes stadig den dag han blev født.
Jeg glædede mig sådan til at blive moster.
Jeg var på daværende tidspunkt faster til en del skønne niecer og nevøer. 
At blive moster, det var ganske specielt. Muligvis forstærket af at min søster
havde aborteret to gange.
Han er i dag en stor, stærk og flot ung mand. Han tog en tømreruddannelse og meldte sig derefter til militæret. Har været udsendt til Kroatien og Afghanistan. Det gav i den grad til mange timers bekymring. Vi ville selvfølgelig gerne have ham hjem i god behold.
Nu er han hjemme i Danmark igen, i god behold og  ude af soldaterlivet.

 I dag skal han ha' et  stort HURRA og mange gode tanker.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar