fredag den 2. januar 2015

2015

Det blæser og suser derude. 2015 er i gang. Jeg har tre dage tilbage af ferien, og så går det for alvor løs igen. Ferien er brugt på afslapning. Normalt hører mit job ikke til på bloggen, men jeg må lige ud med at de sidste fem måneder af 2014 var ualmindelig hårde at komme igennem. 

2014 blev året hvor jeg fik godt gang i at løbe. Det er med stor tilfredshed at jeg nu løber fem km. 2 - 3 gange om ugen. Det fortsætter jeg selvfølgelig med i 2015.

Også min kreative side er blevet dyrket i 2014. En del malerier er solgt videre, og det giver den fedeste energi. Kreativiteten skal fortsat præge det nye år.

Og så skal bloggen forhåbentlig pustes lidt til live igen. Jeg synes selv det er dejligt at kigge tilbage på det jeg har skrevet. Det hjælper til at huske på små og store begivenheder. Jeg prøver at hanke op i mig selv, og tage fat på skriveriet igen. Indlæggene vil altid indholde fotos. Jeg er meget visuel, og synes at billeder siger meget. 

Dagens foto bliver taget lige herfra hvor jeg sidder nu



Ingen kommentarer:

Send en kommentar