søndag den 27. november 2011

Første søndag i advent

Dagen startede med en lækker adventsgave fra Kæresten: Chokoladejulekalender fra Summerbird. Uhmm...

Vi hængte en gren i vinduet på den nymalede spisestue,
og tilføjede en sværm af engle.
Det har jeg glædet mig til længe.


Der blev også tid til en tur på julemarked i Ridehuset i Århus.
Her findes de skønneste hjemmelavede ting, bl.a. engle.
Når jeg køber engle, skal de have et udtryk der "taler" til mig.... det gjorde disse:

Sidst, men ikke mindst, er der jo lige det med adventskrandsen.
Den er næsten magen til den fra sidste år. Jeg kunne sikkert sagtens have fundet
på en anden udgave, men jeg kunne bare så godt lide den.
Billedet er dog nyt!
Og så sluttes dagen selvfølgelig af med en kop kaffe....
Glædelig første søndag i advent.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar