mandag den 14. februar 2011

Forårsbebudere.

Jeg burde jo ha' vist det. Kæresten havde selvfølgelig købt en Valentinsgave. 
Dejlig chokolade, pakket i en smuk rød hjerteformet æske.
"Valentinsdag, som fejres 14. februar, er kendt som "de elskendes helligdag". På denne dag udveksler par kort, blomster, chokolade eller andre former for kærlige gaver."
Kilde: Wikipedia      
      
 Jeg har haft fri i dag, og ordnet dette og hint i eget hjem.
I den seneste tid er det blevet til mest hos Kæresten - det kunne tydeligt ses på bunkerne hos mig.
Tre buketter blev indskrænket til en:
Weekenden er som altid gået alt for hurtigt. Lørdag skulle vi til fødselsdag - det ville ellers have været dagen hvor vi kunne have nydt solen. En genbo kom forbi med denne skønne forårsdekoration:
Hun laver de mest fantastiske ting i pileflet.
Da jeg var ude for at fotografere dekorationen, fangede jeg også lige disse skønne og længe ventede forårsbebudere:

Vi har ikke kunnet mærke det i dag - men tro mig: det bliver forår igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar